سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات طلای آموزش سئو سایت از 0 تا 100

نظر

یادگیری سئو آسان است یا سخت؟

آفتاب‌‌نیوز : آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ این سوال بسیاری از شماست که تازه شروع کرده اید و می خواهید شغلی سودآور برای آینده خود داشته باشید، اما از آنجایی که در مورد سئو اطلاعاتی ندارید، می خواهید بدانید که یادگیری سئو آسان است یا دشوار.

برای پاسخ به سوال شما به سراغ یکی از کارشناسان سئو به نام استاد مهرداد بیاتی که چندین سال است در زمینه سئو فعالیت می کند و بنیانگذار آکادمی سئو موشک در ایران است، رفتیم تا بتوانیم پاسخ دقیقی برای این موضوع داشته باشیم.

آیا یادگیری سئو سخت است؟

یادگیری سئو خیلی سخت نیست. تنها کاری که در ابتدا باید انجام دهید این است که ببینید آیا به این حرفه علاقه دارید یا خیر. تمام جوانب آن را بسنجید و سپس تصمیم به یادگیری آن بگیرید. به این نکته توجه کنید که در ابتدا همه چیز سخت به نظر می رسد، اما اگر مصمم به انجام آن باشید، قطعا پس از مدتی در مسیر پیشرفت قرار خواهید گرفت. خب همانطور که می دانید سئو یکی از 3 شغل پردرآمد دنیای دیجیتال مارکتینگ است و اگر می خواهید شغلی پردرآمد داشته باشید باید سختی های آن را نیز تحمل کنید.

سئو چیست؟

به تمامی کارها و اقداماتی که سئوکار طبق قوانین و مقررات گوگل برای بهینه سازی وب سایت در نتایج برتر گوگل انجام می دهد سئو می گویند. سئو یک علم مدرن است و هر روز تغییر می کند، بنابراین یادگیری آن برای افرادی که نمی توانند اطلاعات خود را به روز نگه دارند، دشوار است.

یادگیری سئو سخت است مگر اینکه درک عمیقی از سئو داشته باشید. بنابراین ابتدا باید بدانید که سئو دقیقا چیست، اهداف آن چیست، چگونه کار می کند، مزایا و معایب سئو چیست و غیره.

چگونه سئو را یاد بگیریم؟

چگونه سئو را یاد بگیریم؟

اگر به سئو علاقه مند اید و از سختی های آن آگاهید، اما مصمم به یادگیری سئو هستید، باید بگوییم که یادگیری سئو برای شما آسان خواهد بود. چون سختی های آن را پذیرفته اید، اما تصمیم گرفته اید تمام سختی های آن را تحمل کنید تا به موقع شغلی پردرآمد داشته باشید. پس برای یادگیری سئو به این نکات توجه کنید تا سریعتر نتیجه بگیرید.

  • اول از همه، باید بدانید که خواستن، توانستن است و اگر اراده کنید یادگیری سئو آسان است.
  • اهداف خود را مشخص نمایید و با برنامه ریزی شروع به یادگیری سئو کنید.
  • در یک دوره آموزشی جامع و حرفه ای سئو مانند دوره های آموزشی newseo و آموزش سئو در seomoshak شرکت کنید.
  • باید بیش از 7 بار یک دوره آموزشی سئو را ببینید تا در ذهنتان حک شود.
  • به هیچ عنوان وقت خود را تلف نکنید. اگر در یادگیری سئو با مشکل مواجه شدید و می‌دانید که آموزشی برای آن وجود دارد، فوراً آن را خریداری کنید تا از تجربیات دیگران استفاده نمایید.
  • در کنار یادگیری سئو، قطعاً باید یک سایت راه اندازی کنید تا تمام نکاتی را که یاد می‌گیرید، عملی انجام دهید.

یک نکته بسیار مهم این است که اگر می خواهید سئو را بدون مشکل یاد بگیرید و در طول مسیر خسته نشوید، باید هر روز زمان بیشتری را برای آموزش سئو اختصاص دهید تا سریعتر به نتیجه برسید. اگر یادگیری سئو طولانی باشد، شما را خسته و بی انگیزه می کند.

یادگیری SEO چقدر طول می کشد؟

سئو مجموعه ای از هزاران نکته و ترفند است که برای سبقت گرفتن از رقبا باید به خوبی آن را بلد باشید. زمان یادگیری سئو برای افراد متفاوت است. اینکه شخصی با چند بار مطالعه و دیدن دوره های آموزشی سئو، بتواند آن را یاد بگیرد. شخصی با دیدن 6 بار تمام نکات آن را یاد میگیرد و شخصی با 10 بار به اون مرحله میرسد. 

اما با توجه به تجربه استاد مهرداد بیاتی، مدیر آکادمی سئو موشک، مهم نیست که چند بار مطالعه کنید، مهم این است که پیگیر باشید و به هدف و راهی که انتخاب کرده اید ایمان داشته باشید. استاد مهرداد بیاتی میگفت من در ابتدای یادگیری سئو هر دوره را بالای 10 بار میدیم.

زمان یادگیری سئو نیز با توجه به مدت زمانی که افراد صرف یادگیری سئو می کنند متفاوت است. مثلاً یک نفر 5 ساعت از وقت خود را به مطالعه اختصاص می دهد، یک نفر دیگر 15 ساعت در روز و دیگری 10 ساعت و غیره.

بنابراین بسته به زمانی که برای آموزش سئو در نظر می گیرید، زمان یادگیری آن نیز متفاوت خواهد بود. فردی که 15 ساعت در روز را صرف آموزش سئو می کند، قطعا با فردی که 5 ساعت وقت می گذارد، متفاوت است و زودتر نتیجه می گیرد. استاد مهرداد بیاتی موسس سایت سئو موشک میگفت من روزانه 15 ساعت به مدت 6 ماه برای یادگیری سئو زمان گذاشتم تا آن را بخوبی درک کنم و ماه 8 تم بود که اولین پروژه ام را گرفتم و به درآمد رسیدم. 

سخن پایانی:

در پاسخ به سوال اینکه، سئو سخت است یا آسان؟ بله، همانطور که سئو شغلی پردرآمد است، طبیعتا یادگیری آن دشوار است. اما اگر فردی انگیزه، اراده و هدف داشته باشد، یادگیری سئو آسان است و می تواند در عرض 6 ماه تا 1 سال آن را یاد بگیرد و کسب درآمد کند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد یادگیری سئو را دارید، می توانید همین الان به سایت سئو مشک مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری در مورد سئو و نحوه یادگیری آن کسب کنید. همچنین اگر در مورد آموزش سئو سوالی دارید، می توانید با کارشناسان سئو موشک تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و روشی خوب و سریع برای یادگیری سئو داشته باشید.

منبع: آفتاب‌‌نیوز